vrijdag 11 mei 2012

Karhu jogging


06 mei 2012


Zondagmorgen 09:30, het is tijd om richting Lille te vertrekken. Om 11 uur ben ik ingeschreven om de Karhu Jogging te lopen. Een 6 km doorheen de lilse bergen.
’s Middags staat de kwart triatlon op het programma waar ik mijn ventje ga aanmoedigen. Het is niet echt aangenaam weer, echt koud, zelfs mijn handschoenen en muts gaan mee. (nee, ik overdrijf niet het was echt koud). Om half 11 komen we aan in Lille, er was nog weinig beweging te zien van andere lopers. Ondertussen waren we ook al te weten gekomen dat de triatlon een duatlon geworden was omdat het water te koud was.
Ik ging men nummer halen en trok richting start. Vlak voor we moesten vertrekken trok in men outfit aan om toch maar zo lang mogelijk iets warms aan te houden. Aan de start stonden ongeveer 18 mensen. 







Het was de loopwedstrijd met het minste aantal deelnemers denk ik. J En PANG!! We waren vertrokken….

De Karhubeer was ook van de partij, we moesten proberen voor hem aan te komen dan kregen we een T shirt J. Maar zodra het startschot gegeven was schoot de beer er vandoor en kon ik nog net zijn staartje aan het eind van het strand zien verdwijnen.



Het was een zwaar parcour…strand, drassig en enkele korte krachtige kuitenbijtertjes.                                                                   Op het einde van de eerste ronde stond mijn ventje op de goeie plaats foto’s te trekken. Rood van de inspanning en strompelend de berg op werd ik vastgelegd op de gevoelige plaat!

Na 42 minuutjes kwam ik aan, best wel tevreden over de tijd want het was een zwaar parcour.



Aan de aankomst wachtte ons nog een verrassing. Omdat er zo weinig lopers waren komen opdagen waren er veel te veel T shirts en kreeg iedereen er dus eentje. J





Het was weer een leuke wedstrijd en ik kijk al uit naar de volgende!!

1 opmerking: