dinsdag 27 november 2012

Wat na over de streep???



 Na de wedstrijd van Mechelen lag alles een beetje stil. Éen ding is zeker stoppen met triathlon doe ik niet. Zonder  “over de streep” had ik me nooit ingeschreven voor een wedstrijd laat staan de finish gehaald. Met de schema’s en begeleiding van coach Jan is het me gelukt om de finish te halen. Nu moet ik natuurlijk op zoek naar een andere coach…
Het volgende wat me nu te doen staat is verdere doelen stellen ( en een coach zoeken J ) Oorspronkelijk was er het idee om volgend jaar richting Lanzarote te trekken om daar de Volcano te doen, die staat ten slotte op mijn ‘to do’ lijstje. Maar de wedstrijden van mijn ventje hebben daar anders over beslist J

Een beetje snuffelend tussen alle wedstrijden kwam die uit bij Tristar Monaco en schreef zich gelijk in. Mooie streek, goede temperaturen, wat moet een mens nog meer hebben…
Toen kwam die op het idee dat het misschien ook iets voor mij was.
 Klinkt niet slecht dacht ik… 1km zwemmen (moet te doen zijn), 10km lopen (zal binnen een jaartje ook wel goed gaan) maar dan …100km fietsen (BEN JE GEK!!!). Maar schatje, je hebt een jaar de tijd om te trainen hé. “Ok” zei ik als jij me traint! En de deal was gesloten. (coach gevonden!) Volgend jaar 1 september sta ik dus aan de start van de Tristar in Monaco.
Omdat fietsen niet echt men sterkste punt is zal daar dus stevig op moeten getraind worden, rolletjes in de garage plaats. ( naast die van Bruno ) en een paar goeie films en we zijn vertrokken zeker J

Dit jaar staan er enkel nog wat kleine wedstrijdjes op het programma. O.a de corrida in Leuven en de santa MTB in Averbode .

In mei trekken we dan ipv naar Lanza naar Mallorca op triathlonstage om de beentjes al eens te testen. Volgend jaar zal een leuk jaar worden en ik kijk al uit naar 1 september…D-day!

Het  “over de streep” jaar was superleuk en ik vergeet natuurlijk mijn mede “over de strepers” niet. Tristan en Lies, ik ben blij dat ik jullie leren kennen heb en ik hoop dat we mekaar nog dikwijls tegen mogen komen J. En natuurlijk niet te vergeten ,Jan, die de schema’s maakte en ons begeleidde naar de finish.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten